Bekräftelse.

Det är väl en månad sedan som jag ringde och bokade in min operationstid. Jag har ju inte kunnat vara helt säker på att den skulle bli av den 31/5  eftersom koordinatorn på sjukhuset sa att hennes kalender inte sträcker sig så långt fram i tiden. Men igår kväll när jag kom hem från jobbet så låg ett tjockt kuvert från Danderyd. Kuvertet innehöll 11 sidor med kallelser till Gruppträff med sjuksköterska, Kallelse till operation, samt kallelse till Anestesi(narkos)motagningen samt kallelse till provtagningen. Dessutom fanns det enkät att fylla i som ingår i en forskningsstudie. Det fanns även information om forskningsstudien.
Man vill ta en liten biopsi ( en bit av mitt fett, och min tarm och en bit av levern) där man kan studera genetiska förändringar... Det får de ju självklart göra.

Operationsdagen ska jag infinna mig på avdelning 64 klockan 07.15. Sedan får man vänta på sin operation. Det beror på i vilken turordning jag hamnar den dagen. Man opererar flera stycken samma dag. Lite "löpande band".

Beräknad sjukskrivning 3 veckor. Sen går jag på semester i två veckor så det blir bra tid att återhämta sig.

Jag återkommer med mer information så fort jag har det.

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Sari

Åhh..det närmar sig! Blir spännande att följa det här. Snart ses vi ju;-) kram

2011-04-12 @ 12:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0