Sommar

Är inne på min fjärde arbetsvecka efter två veckors semester. Nu ska jag jobba Fredag, lördag och söndag innan jag går på ytterligare två veckors semester. Har haft bra jobbveckor så jag kan inte klaga.
Förra helgen tillbringades på landet med Maken, dottern, Lillebror med sin familj samt föräldrarna. Hade det toppenhärligt. Vi hade tur med vädret. Sol alla dagar utom sista packa-bilen-dagen.
Det börjar bli lite av en tradition det här att vi träffas i stugan vilket vi alla uppskattar.
Jag har gått ner drygt 15 kilo nu. Tog en lång promenad idag. Kändes skönt att röra på sig så jag bestämde mig för att köpa ett Säsongskort på Friskis o Svettis. Ska träna hårt under hösten.

Annars har jag inget att berätta.
Vi hörs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0