I väntans tider

Ja, tiden går ju inte så fort nu när man väntar och längtar...
Lite saker har ändå hänt sedan jag skrev senast...




 
Jag har en resa bokad till Japan i början av Maj..Känns lite sådär faktiskt i nuläget att åka dit..Eller vad tycker Du? Vi kommer förmodligen inte att få tillbaka pengarna för resan då den blir inställd på grund av naturkatastrof.. Kanske stipendienämnden kan vara generösa nästa år och ge oss stipendiet igen..Vi får se, ja vi får se.

I förra veckan blev jag påkörd av en långtradare på E4:an vid Karolinska Sjukhuset..Det är nog en av de värsta ögonblicken i mitt liv.. Då bilen tillslut stannat och jag ringt polisen så kom det ytterligare en bil och körde in i min bil bakifrån..Snacka om otur.. Eller kanske jag måste säga att jag hade tur för jag skadade mig inte.

Det som är mest trist är bilen måste skrotas nu...Två bilar inom loppet av fyra månader...

Vi är glada att jag lever självklart, men vi skulle behöva ha två bilar..Ni vet..Stockholm...

Låter som klagovisa, men jag mår oförskämt bra.
Har haft en kanonhelg i stugan med maken och en kompis. Lördagen satt vi ute i solen i fyra timmar och bara njöt av livet...Mer sånt önskar jag . Inget är så skönt som vårsolen...

Ut och njut av den Du med.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sari

Är såå glad att det gick bra! Fy va otäckt..kan tänka mig att du va skärrad efteråt. Men helgen i stugan gjorde säkert gott för kropp o själ!!



Kramkram!

2011-03-23 @ 13:31:41
Postat av: Lena

Men åhh vad hemskt!!! Vilken TUR att det bara var bilen som fick sig rejäla smällar och inte du!!!

Många kramar till dig!!!

2011-03-23 @ 16:05:10
URL: http://romlen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0