Vuxenpoäng?

Ja, gällande min operation så har det inte hänt någonting ännu... Väntar bara på att tiden ska gå. Och tiden går fortare än man tror, så snart så...

Vi har varit på pensionsrådgivning hos vår handläggare på Swedbank idag. Prognosen ser bra ut för både mig och maken..Tack vare privat pensionsförsäkring. Visst är det vuxenpoäng att gå på pensionsrådgivning?? Vi pratade även lite om lån som kan bli aktuella med anledning vårt flyttprojekt nästa år. Man måste försöka planera.

För övrigt har jag en lång arbetsvecka, det blir åtta dagar på raken, men nästa helg är jag långledig. Varit på Konferens idag, som även fortsätter imorgon Jag hoppas innerligt att det blir starkare föreläsningar imorgon, annars känns det som bortkastade pengar...(Jobbet betalar, men ändå) Det är alltid roligt att komma tillbaka till jobbet med nya kunskaper som man kan dela med sig av.

Tror jag måste gå och lägga mig. Väntar även besked från resebyrån angående min Japanresa...

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0