Nionde dagen.

Idag "flyter" jag min nionde dag. Funderar inte så mycket på det längre. Det är ju bara fem dagar kvar innan operationen nu. Jag dricker två varma soppor och två kalla drycker om dagen. Däremellan försöker jag dricka massa vatten och lyxar till det med lite cola light emellanåt. Jag får äta sockerfritt tuggummi men det blir jag ju bara hungrig av. Har gått ner 3,6 kilo sedan förra tisdagen.  
Har jag fuskat då?? Nja. Kanske det.
Första dagen satt jag och stirrade på en liten chipsfllisa (stor som en tioöring)i flera timmar. Till slut åt jag upp den.:(

Andra dagen tuggade jag på en miniköttbulle, men spottade ut den..:)

Femte dagen tuggade jag sönder tre popcorn..Men spottade ut dem.:)

Det jag längtar efter är Keso och sportknäcke...Konstigt va? Man sänker sina drömmar när man inte har någonting.

Idag var jag med om en häftigt känslosam grej på jobbet. Såg det som ett tecken att jag skulle må bra. Jag åkte och köpte två trisslotter..Men det var ingen vinst.

Min vinst blir Tisdag då allt fastande ska ta slut, och på Onsdag (förhoppningsvis) får jag äta något som inte är lågkalorisoppa.

Vi hörs igen.
Makens första barnbarn.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag lovar att tänka lite extra på dig på tisdag. Kram kära du!

2011-05-29 @ 18:15:13
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Salmemamma

Sty(h)rkekramar till min bästaste och käraste dotter.Älskar dig

2011-05-30 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0