Sista frosseriet..?

Ja, nu närmar det sig med stormsteg. På Tisdag börjar jag min fasta..Har köpt några sorters lågkalorisoppor som jag ska "festa" på. Har smakat och de smakar inget vidare kan jag lova..Bara att bita ihop och tänka att efter dessa två veckor så behöver jag ALDRIG med äta sådana.

Vad ska jag göra då sista dagarna tro? Jo, jag ska ut på Ålands hav med min älskade svägerska. Vi ska äta, dricka, dansa och bara mysa tillsammans. Det ska bli så underbart roligt. Synd bara med vädret, men som svägerskan uttryckte det:" Vi skiner som solar i alla fall"...

Har inhandlat (förhoppningsvis) mina allra sista tjockiskläder. Dock hittade jag en väldigt snygg topp och vita jeans.

Så nu börjar nedräkningen på allvar.

Ha det skönt därute, för det ska jag ha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0