Hösten inspirerar!

Ja nu har jag gått ner 20,5 kilo. Har passerat 90 strecket och det känns underbart. Jag mår fortfarande bra och äter och minskar i vikt. Förra veckan köpte jag en ny klänning som sitter åt runt kroppen, men det känns bra. Efter att man dolt hyddan under massa år så är det med glädje nu som jag visar upp det som finns. Visst, jag har en hel del kilon kvar men allt känns helt annorlunda nu. Att handla kläder kommer att bli en last för mig. Allting är så lockande att köpa.
För övrigt har vi varit i skogen och plockat svamp under helgerna. Blir inte trött alls av att vandra backe upp och backe ner i skogarna i Dalarna. Där känner jag enorm skillnad.

Här kommer lite bilder igen. Håll till godo...







På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Sari

Du ser fantastisk ut! Pigg o fräsch:) klart att det känns skillnad...både med flåset, knän mm. Nu blir det kul o handla kläder framöver:)) fortsätt så bästa svägerska. Jag har också gjort mitt första steg till ett fräschare "jag" idag. Känns bra. Kramelikram!!

2011-09-22 @ 20:54:11
Postat av: Ulla

Vilken skillnad! Jag kan tro att det känns lättare i kroppen när det har försvunnit massor av kilon. Duktigt du är! Kram

2011-10-02 @ 09:52:25
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Heidi

Grattis till alla kilon! Du är jättefin!

2011-10-08 @ 08:58:39
URL: http://bypassoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0