Fotomodell för några timmar!

Ja för ett år sen hade det varit helt omöjligt för mig att ställa upp på att leka fotomodell..Fanns inte så mycket som inspirerade när man kollade sig i spegeln. Nu 30 kilo lättare var jag inte lika svårövertalad. Var dock skeptisk när jag kom till studion. Kände att de ska nog lura mig... Och inte kommer jag bli snyggt sminkad.Har ju så små ögon... Sminkades av en söt tjej och hon överraskade verkligen. Kände mig vackrare än någonsin. Sen var det bara att byta om och hoppa in i fotostudion. Kvinnlig fotograf som fick mig att skratta. Bananfiiis, apelsiinfiiis...Tomtefiiis... Nåja. När jag sen fick titta på bilderna så kunde jag inte välja ut nån enstaka så jag slog till och köpte rubbet... Hur nöjd som helst med massa bilder.




Som sagt. För ett år sen hade jag aldrig ställt upp...Kanske jag gör detta igen om nåt år, för det var roligt. Känner mig vacker!
Tjingeling på er i vårsolen.

Kommentarer
Postat av: Ben

Vadå känner dig.... Du ÄR vacker :)

2012-03-14 @ 23:03:48
Postat av: Carina

Gullig Du är Ben!!

2012-03-15 @ 06:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0